Умови доставки й оплати
Способи доставки
Способи оплати
Гарантія:
За умови виявлення після початку експлуатації товару, у період дії гарантії, прихованих дефектів або несправності виробу, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми надамо інформацію щодо механізму подальших дій для відправлення товару на експертизу спеціалістів АСЦ, на основі якої, буде прийнято рішення щодо ремонту, обміну або грошової компенсації.
Через ситуацію в країні строки доставки пов'язані з графіком відділень перевізника в тому чи іншому регіоні й можуть змінюватися.
Зі свого боку, ми робимо все можливе аби ви могли отримати замовлення якомога швидше. Після підтвердження замовлення менеджером, очікуйте інформацію про відвантаження в повідомленні від перевізника.
Дякуємо за розуміння!
Способи доставки
За допомогою доставки «Нова Пошта», Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.
У середньому, доставка займає 1-3 дні.
Щодо прибуття замовлення до відділення ви будете поінформовані SMS-повідомленням «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.
Увага! Ретельно перевіряйте замовлення під час отримання!
Способи оплати
- Оплата готівкою під час отримання товару у відділенні «Нова Пошта»*
- Оплата на картку Приватбанку / Приват24**
Процедура повернення коштів за умови оплати на картку / Приват24:
Якщо товар отримали, але вирішили повернути, повернення грошей можливе лише за умов:
- товар перевірили працівники відділу сервісу;
- товар відповідає всім необхідним нормам повернення.
Кошти повертаються упродовж трьох банківських днів на ту саму картку, з якої було сплачено покупку.
*За післяплати у відділенні "Нова пошта": комісія за перерахування грошей 2% від суми замовлення + 20 грн.
**За умови оплати на картку, доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. Реквізити для переказу надає менеджер, під час підтвердження замовлення.