Кошик
496 відгуків
Суперціни на Сушарки для продуктів/ Дегідратори!Переглянути

Приносимо вибачення за незручності! Компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за графіком роботи зараз вихідний. Ваше замовлення буде оброблено та відправлено в найближчий можливий період. Очікуйте дзвінка менеджера телефоном для підтвердження замовлення. Відправка замовлень здійснюється за допомогою служб «Нова пошта» тільки до тих відділень, куди здієснює доставку перевізник.

+380 (99) 255-86-25
Інтернет-магазин побутової техніки та електроніки ТМ DEX
Кошик

Умови доставки й оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Готівкою
  • Післяплата

Гарантія:

Офіційна гарантія виробника від 1 року до 2 років, залежно від категорії техніки.
За умови виявлення після початку експлуатації товару, у період дії гарантії, прихованих дефектів або несправності виробу, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми надамо інформацію щодо механізму подальших дій для відправлення товару на експертизу спеціалістів АСЦ, на основі якої, буде прийнято рішення щодо ремонту, обміну або грошової компенсації.
Увага! Відправка замовлень здійснюється за допомогою служби «Нова пошта» тільки до тих відділень, куди здійснює доставку перевізник. 
Через ситуацію в країні строки доставки пов'язані з графіком відділень перевізника в тому чи іншому регіоні й можуть змінюватися.
Зі свого боку, ми робимо все можливе аби ви могли отримати замовлення якомога швидше. Після підтвердження замовлення менеджером, очікуйте інформацію про відвантаження в повідомленні від перевізника.
Дякуємо за розуміння!

Способи доставки

За допомогою доставки «Нова Пошта», Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.

У середньому, доставка займає 1-3 дні.

Щодо прибуття замовлення до відділення ви будете поінформовані SMS-повідомленням «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.

Увага! Ретельно перевіряйте замовлення під час отримання!

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність паковання, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару під час отримання замовлення. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не сплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Повідомте нас, щоби ми повернули вам кошти або доставили товар повторно.

 

Способи оплати

  • Оплата готівкою під час отримання товару у відділенні «Нова Пошта»*
  • Оплата на картку Приватбанку / Приват24**

Процедура повернення коштів за умови оплати на картку / Приват24:

Якщо товар отримали, але вирішили повернути, повернення грошей можливе лише за умов:

  • товар перевірили працівники відділу сервісу;
  • товар відповідає всім необхідним нормам повернення.

Кошти повертаються упродовж трьох банківських днів на ту саму картку, з якої було сплачено покупку.

*За післяплати у відділенні "Нова пошта": комісія за перерахування грошей 2% від суми замовлення + 20 грн.
**За умови оплати на картку, доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. Реквізити для переказу надає менеджер, під час підтвердження замовлення.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner